مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 21:552022-01-04اقتصادي

روسیه تولید نفت خود را افزایش می دهد


الکساندر نوواک معاون نخست وزیر روسیه از افزایش تولید نفت کشورش در ماه فوریه (ماه آینده میلادی) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، نوواک مسوول امور انرژی در دولت روسیه، روز سه شنبه در پایان نشست وزیران اوپک پلاس در گفتگو با شبکه تلویزیونی روسیه 24 خاطر نشان کرد که تولید نفت روسیه در ماه فوریه روزانه 100 هزار بشکه افزایش می یابد.

معاون نخست وزیر روسیه با اشاره به توافق اوپک پلاس برای افزایش روزانه 400 هزار بشکه تولید نفت، خاطرنشان کرد: برای روسیه این توافق به آن معنا است که سطح تولید نفت این کشور در ماه فوریه به 85 درصد میزان کاهش یافته خواهد رسید.

به گفته وی روسیه در چارچوب توافق اوپک پلاس در ماه می (اردیبهشت) سال 2020، روزانه 2 میلیون بشکه تولید نفت خود را کاهش داد و در ماه فوریه میزان احیای تولید نفت این کشور به روزانه 1.

7 میلیون بشکه خواهد رسید.

روسیه از تولیدکنندگان عمده نفت در بازار جهانی است و روزانه نزدیک به 11 میلیون نفت تولید می کند که بیش از نیمی از تولید نفت خود را به صورت نفت خام یا فرآورده های نفتی به کشور های دیگر صادر می کند.

منابع آگاه اوپک پلاس امروز (سه شنبه) به رویترز گفته اند که این گروه تولید کنندگان عمده نفت به علت پیش بینی تاثیر کوتاه مدت گونه اومیکرون ویروس کرونا بر تقاضای جهانی، بر پایبندی به ادامه افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه تولید نفت خود را افزایش می دهد

روسیه تولید نفت خود را افزایش می دهد