مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 22:052022-01-04سياسي

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه 13 تهران


شهردار منطقه 13 با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با عنوان لاله های زهرایی در منطقه 13 از اجرای پروژه ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، دکتر علی احمدی، شهردار منطقه 13 با بیان اینکه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در منطقه 13سبب برکت است افزود: این دومین بار است که منطقه 13 میزبان شهدای دوران دفاع قدس است و عزم مجموعه شهرداری منطقه برای میزبانی شایسته از این کبوتران سبکبال دفاع مقدس جزم استاو با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در منطقه اضافه کرد: در این جلسات، هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای برگزاری منظم و با شکوه این برنامه با حضور جمعی از مدیران شهری و نمایندگانی از پلیس راهور، نیروی انتظامی، تبلیغات اسلامی، اورژانس، بسیج ناحیه کمیل صورت گرفته است.

شهردار منطقه ادامه داد: در حال حاضر، عملیات عمرانی ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شده و پس از تشییع و خاکسپاری تکمیل می شود.

دکتر علی احمدی با بیان اینکه پیکر دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس روز پنجشنبه 16 دی ماه وارد محدوده شهرداری منطقه 13 شده و آیین وداع با ان ها در مسجد صاحب الزمان (عج) برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه 13 تهران

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه 13 تهران