مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 22:352022-01-04بين الملل

طنین الله اکبر از مساجد غزه و اعتراف صهیونیست ها به شکست در برابر مقاومت


پیروزی هشام ابوهواش در نبرد اعتصاب غذا با رژیم صهیونیستی با موجی از خوشحالی و تبریک فلسطینیان و اعتراف صهیونیست ها به شکست در برابر مقاومت همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های مقاومت فلسطین پیروزی هشام ابوهواش اسیر فلسطینی در کارزار را تبریک گفتند.

هشام ابوهواش از 141 روز پیش در اعتراض به بازداشت اداری خود توسط رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده بود وگروه های مقاومت طی روزهای اخیر با وخامت حال این اسیر فلسطینی به رژیم صهیونیستی درباره تبعات شهادت احتمالی او و پاسخ نظامی مقاومت هشدار داده بودند.

رسانه های فلسطینی امشب از تسلیم شدن رژیم صهیونیستی و موافقت آن با آزادی ابوهواش در 26 فوریه آتی خبر دادند  وبدین ترتیب این اسیر فلسطینی که پزشکان این روزها هر لحظه احتمال شهادتش را می دادند، با به چنگ آوردن وعده آزادی خود به اعتصاب غذا پایان داد.

در بیانیه ساعتی پیش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) آمده است: ما به ابو هواش پیروزی او را بر زندانبانان صهیونیستی در نبرد معده های خالی تبریک می گوییم.

حماس تاکید کرد: این اسیر قهرمان بار دیگر قدرت فلسطین برای مقاومت و به چنگ آوردن پیروزی بر  رژیم اشغالگر صهیونیستی و داشتن اراده ای بزرگ و تسلیم ناپذیر را به اثبات رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین الله اکبر از مساجد غزه و اعتراف صهیونیست ها به شکست در برابر مقاومت

طنین الله اکبر از مساجد غزه و اعتراف صهیونیست ها به شکست در برابر مقاومت