مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:402022-01-05سياسي

بانک ها سود مرکب دریافتی را به تولیدکنندگان بازگردانند


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: بانک های عامل باید سود مرکب دریافتی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را به حساب آنها بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعبدالله طباطبایی شامگاه سه شنبه در جلسه ستد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: درجه سرداری حاج قاسم به شهادت او کمک نکرد بلکه آنچه که شهادت او را رقم زد مردمی بودن این فرزند سترگ نظام اسلامی بود که دشمن با تفکر و اندیشه او ضدیت داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز در تداوم راه عزتمندانه این شهید وارسته ما وظیفه سنگین و خطیری را برعهده داریم و امیدواریم در ادای این وظیفه دینی و ملی به ویژه نشر و گسترش عقیده و مرام این بزرگمرد به وظیفه خطیر خود عمل کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با انتقاد از بانک های عامل در بلوکه کردن بخشی از تسهیلات پرداختی به عنوان وثیقه و یا ضمانت بیان کرد: این اقدام غیرقانونی مورد پذیرش نیست و بانک های عامل باید در کنار بازگرداندن سود مرکب دریافتی از سرمایه گذاران 20 درصد بلوکه شده را به حساب تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بازگردانند.

طباطبایی افزود: با تاکید رییس جمهور و رییس قوه قضاییه بانک ها حق دریافت سود مرکب از تولیدکنندگان را ندارند و باید شرایط سهلی را در پرداخت تسهیلات سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها سود مرکب دریافتی را به تولیدکنندگان بازگردانند

بانک ها سود مرکب دریافتی را به تولیدکنندگان بازگردانند