مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:552022-01-05حوادث

جاده های اختصاصی شرکت های خوزستان همچنان کارگران را به کام مرگ می برند


رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به وقوع دو فقره تصادف خودروهای حامل کارگران در محورهای استان در روزهای گذشته، گفت: نمی توان سهم راننده در این تصادفات را نادیده گرفت اما جاده های خوزستان نیز ایمنی لازم را ندارند.

- تصادف زنجیره ای منجر به مرگ کارگران در محور اهواز - خرمشهر ایسنا/خوزستان رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به وقوع دو فقره تصادف خودروهای حامل کارگران در محورهای استان در روزهای گذشته، گفت: نمی توان سهم راننده در این تصادفات را نادیده گرفت اما جاده های خوزستان نیز ایمنی لازم را ندارند.

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص وقوع دومین تصادف خودروی حامل کارگران در استان خوزستان در کمتر از دو هفته اظهار کرد: در وقوع این حادثه و همچنین تصادف مسیر اهواز – خرمشهر خطای انسانی کاملا مشهود بوده است.

تصادف محور اهواز – خرمشهر بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی ایسوزو و تصادف روز سه شنبه در محور اهواز – شوش به علت سبقت بی مورد و غیرمجاز راننده ون رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نمی توان سهم راننده در این تصادفات را نادیده گرفت اما جاده های خوزستان نیز ایمنی لازم را ندارند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: محور اهواز – شوش یکی از محورهای اختصاصی خوزستان است؛ در خوزستان محورهای اختصاصی زیادی وجود دارد که توسط شرکت ها برای تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های اختصاصی شرکت های خوزستان همچنان کارگران را به کام مرگ می برند

جاده های اختصاصی شرکت های خوزستان همچنان کارگران را به کام مرگ می برند