مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 04:552022-01-05اجتماعي

عدالت آموزشی را کجا جستجو کنیم؟!


عدالت آموزشی حلقه مفقوده ای است که باید در جای جای این کشور به دنبال آن بگردیم، تا زمانیکه تمامی دانش آموزان در شرایط برابر تحصیل نکنند، نمی توان با قطعیت گفت عدالت آموزشی در کشور محقق شده است، - امروز دانش آموزانی در نقاط مختلف کشور در مدارس سنگی، خشتی و گلی تحصیل می کنند و این مدارس فاقد هرگونه امکانات آموزشی استاندار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وضعیت مدارس از نظر ایمنی در مناطق محروم و دورافتاده مطلوب نیست، ناایمن بودن مدارس تنها مختص به مدارس مناطق محروم چهارمحال و بختیاری نیست، بلکه در مدارس مرکز استان نیز بحث مقاوم سازی مدارس ناایمن از موضوعات جدی محسوب می شود.

اگر گذرتان به مناطق محروم در چهارمحال و بختیاری افتاده باشد، مدارسی را مشاهده می کنید که با سنگ و بلوک سیمانی ساخته شده اند و هیچ شباهتی به مدرسه ندارند، سیستم گرمایشی این مدارس بخاری نفتی است و هر لحظه امکان دارد جان دانش آموزان در معرض خطر قرار بگیرد.

آتش سوزی در مدرسه سفیلان لردگان که در دی ماه سال 1383 رخ داد، هیچ گاه از ذهن مردم چهارمحال و بختیاری پاک نمی شود، آتش 13 دانش آموز و معلم این مدرسه را به کام خود کشید، این خاطره غم انگیز همیشه بر لوح سیاه خاطرات غم بار مردمان این دیار خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی را کجا جستجو کنیم؟!

عدالت آموزشی را کجا جستجو کنیم؟!