مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:352022-01-05سياسي

ارسال اولین محموله هلال احمر یزد به مناطق سیل زده کشور


مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال اولین محموله هلال احمر استان شامل دو هزار تخته موکت و سه هزار و 400 تخته پتو به مناطق سیل زده استان های فارس و چهارمحال بختیاری خبر داد.

- دکتر محسن حرازی زاده یزدی در این باره اظهار کرد: براساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اولین محموله هلال احمر استان یزد که شامل دو هزار تخته موکت در قالب چهار دستگاه کامیون به استان فارس و سه هزار و 400 تخته پتو با یک دستگاه تریلی به استان چهارمحال بختیاری ارسال شد.

وی با اعلام این که حمایت از سلامت انسان ها و کاهش آلام و رنج های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می رود، بیان کرد: همچنین پنج دستگاه موتور پمپ آب با یک دستگاه خودروی امدادی به مناطق سیل زده کرمان ارسال شد.

این مسئول تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد به هموطنان در مناطق سیل زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حرازی زاده در پایان یادآوری کرد: هلال احمر استان همراه با تیم های عملیاتی و امدادی برای ارائه خدمات امدادی برای هموطنان مناطق سیل زده در آماده باش سراسری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اولین محموله هلال احمر یزد به مناطق سیل زده کشور

ارسال اولین محموله هلال احمر یزد به مناطق سیل زده کشور