مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:452022-01-05سياسي

حاج قاسم، نماد بارز شجاعت و استقامت ملی ما در مواجهه با نظام سلطه


 عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، حقیقتاً نماد بارز شجاعت، بصیرت و استقامت ملی ما در مواجهه با نظام سلطه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتأکید فرمودند، باید شاخصه های مکتب حاج قاسم را برای مردم و نسل جوان به درستی تبیین کنیم، چرا که حاج قاسم تنها یک شخص نیست بلکه جریان و مسیر و مکتبی است که باید آن را به درستی معرفی نمود.

وی افزود: در واقع مکتب حاج قاسم، مکتبی است همه جانبه که در همه ابعاد و جوانب حرف های بسیاری برای گفتن دارد و از سویی به راستی ما چند نفر همچون ایشان داریم که نه آرمان ها بلکه نگاهش به مسائل جهانی باشد.

این شهید والامقام هر چند در برخی موارد، منطقه ای و محلی عمل می کرد، اما افق نگاهش جهانی بود و این شاخصه ممتاز رویکرد شهید سلیمانی است.

پیوند عمیق نگاه جهانی حاج قاسم با مهدویت وی همچنین گفت: البته باید توجه داشت که نگاه جهانی و جامع حاج قاسم پیوند عمیقی با مقوله مهدویت دارد، چرا که ایشان معتقد بود که باید جهان آماده و مهیای ظهور منجی عالم بشریت شود.

از منظر ایشان جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور مقاومت اسلامی، بستر ساز مقدمات ظهور است، چرا که اولین بار بیداری اسلامی به شکل واقعی خود در کشور ما رخ داد و به برکت انقلاب و نهضت حضرت امام ره)، مردم ما در مسیری قرار گرفتند که امروز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم، نماد بارز شجاعت و استقامت ملی ما در مواجهه با نظام سلطه

حاج قاسم، نماد بارز شجاعت و استقامت ملی ما در مواجهه با نظام سلطه