مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:502022-01-05سياسي

ثبت بیش از یک هزار درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی


مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه نهم و دهم دی ماه هم زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قم در مرکز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی، - ایسنا/قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه نهم و دهم دی ماه هم زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قم در مرکز ارتباطات مردمی راه و شهرسازی، 1093 درخواست مردمی ثبت شد.

حسن صبوری، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، بیان کرد: هم زمان با سفر رییس جمهور و وزرا به استان قم، در 28 دستگاه میز خدمت تشکیل شد که میز خدمت حوزه راه، مسکن و شهرسازی در اداره کل بنیاد مسکن استقرار پیدا کرد.

وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی با حضور فخاری معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان دایر شد.

صبوری عنوان کرد: شهروندان در این دو روز با حضور در اداره کل بنیاد مسکن استان، ضمن ثبت درخواست خود و دریافت کد رهگیری، با نمایندگان این وزارت خانه نیز دیدار چهره به چهره داشتند.

وی اظهار کرد: موضوعات مربوط به راه، مسکن شهری و روستایی، املاک، شهرسازی، راه آهن، راهداری، بانک مسکن و به طور کلی مسائلی که در حیطه فعالیت های ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان است توسط ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از یک هزار درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی

ثبت بیش از یک هزار درخواست در مرکز ارتباطات مردمی راه، مسکن و شهرسازی