مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:552022-01-05اقتصادي

نمایشگاه مجازی محصولات خانگی در قزوین برگزار می شود


مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: برای تقویت اتصال به بازار صنایع دستی باید از ظرفیت دستگاه های داخلی استفاده کنیم، - در حال حاضر جهاد دانشگاهی با برگزاری نمایشگاه مجازی صنایع دستی در این بخش ورود پیداکرده و سامانه ای برای این امر در نظر گرفته است.

وحید انتظاری در نشست بررسی نمایشگاه مجازی نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی استان قزوین که با همکاری جهاد دانشگاهی قزوین برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر مهم ترین مشکل هنرمندان صنایع دستی و تولیدکنندگان محصولات خانگی اتصال به بازار است، وقتی اتصال به بازار صورت بگیرد مسئله کیفیت و قیمت تمام شده محصول موردتوجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برای تقویت اتصال به بازار صنایع دستی باید از ظرفیت دستگاه های داخلی استفاده کنیم، در حال حاضر جهاد دانشگاهی با برگزاری نمایشگاه مجازی صنایع دستی در این بخش ورود پیداکرده و سامانه ای برای این امر در نظر گرفته است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کار استان قزوین اظهار کرد: از دستگاه های متولی انتظار داریم که کلیه هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی و محصولات خانگی دارای مجوز را به این سامانه متصل کنند تا جهاد دانشگاهی بتواند آن ها را حمایت کند، محصولات متنوعی ازجمله فرش بافی، صنایع دستی و محصولات خانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی محصولات خانگی در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه مجازی محصولات خانگی در قزوین برگزار می شود