مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:552022-01-05حوادث

ارسال 5400 تخته موکت و پتو از یزد به مناطق سیل زده استان فارس و چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال اولین محموله هلال احمر استان شامل 2000 تخته موکت و 3400 تخته پتو به مناطق سیل زده استانهای فارس و چهارمحال بختیاری خبرداد.

- دکتر محسن حرازی زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس، با اشاره به اهمیت ارسال اولین محموله هلال احمر استان یزد به مناطق سیل زده کشور، اظهار کرد: بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، اولین محموله هلال احمر استان یزد که شامل 2000 تخته موکت (با سه کامیون فسو و یک دستگاه کامیون بنز) به استان فارس و 3400 تخته پتو  با یک دستگاه تریلی به استان چهارمحال بختیاری ارسال شد.

وی با اعلام این که حمایت از سلامت انسان ها و کاهش آلام و رنج های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می رود، افزود: همچنین پنج دستگاه موتور پمپ آب (کف کش سه اینچ ) با یک دستگاه خودرو تویوتا امدادی به مناطق سیل زده کرمان نیز ارسال شد.

حرازی زاده یزدی گفت: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد به هموطنان در مناطق سیل زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: هلال احمر استان همراه با تیم های عملیاتی و امدادی برای ارائه خدمات امدادی برای هموطنان منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 5400 تخته موکت و پتو از یزد به مناطق سیل زده استان فارس و چهارمحال و بختیاری

ارسال 5400 تخته موکت و پتو از یزد به مناطق سیل زده استان فارس و چهارمحال و بختیاری