مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:152022-01-05بين الملل

رقابت تسلیحاتی مغرب و الجزائر در پی تحرکات صهیونیستی در رباط


پس از آنکه رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای دیگر، مغرب را به پهپاد و سامانه های نظامی پیشرفته مجهز کردند الجزائر نیز یک سامانه پیشرفته برای جنگ الکترونیک از چین خریداری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وب سایت مینا دیفنس اخیر فاش کرد که ارتش الجزائر به یک سامانه چینی پیشرفته برای جنگ الکترونیک دست یافته که تولیدی دو شرکت چینی ELINC و CEIC است.

در ادامه این گزارش آمده ، از ویژگی های سامانه مذکور کشف رادارهای دشمن از فاصله 600 کیلومتری، مشخص کردن پایگاه و طبقه بندی تحرکات دشمن از این فاصله، حفاظت از رادارها و سامانه های ضد هوایی در برابر موشک های ضد تشعشع، تحت پوشش قرار دادن رادارها و جلوگیری از ارتباط ها در مسافت 300 کیلومتری و ممانعت از استفاده دشمن از سامانه های جی پی اس در فاصله 300 کیلومتری و فرکانس اسکرامبل از 0.

5 تا 40 گیگا هرتز.

بر اساس این گزارش، همچنین از ویژگی سامانه مذکور می توان به شناسایی هواپیماها و کشتی های رادارگریز و پهپادها و حذف لینک داده های ارسالی آن به زمین و شناسایی هواپیماهای AEW در فاصله 500 کیلومتری و سوزاندن و انهدام برخی تجهیزات بی سیم اشاره کرد.

رسانه های وابسته به پولیساریو اعلام کرده اند که دولت مغرب قادر به مقابله با پهپادهای ارتش مغرب خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تسلیحاتی مغرب و الجزائر در پی تحرکات صهیونیستی در رباط

رقابت تسلیحاتی مغرب و الجزائر در پی تحرکات صهیونیستی در رباط