مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:302022-01-05اقتصادي

نانوایان در صدر شکایات مردمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر محمودی اعلام کرد: تحقیقات نشان می دهد در میان صنوف، صنف نانوایان بیشترین حجم شکایات مردم را به خود اختصاص داده است؛ - بر اساس اعلام انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تحقیقات نشان می دهد در میان صنوف، صنف نانوایان بیشترین حجم شکایات مردم را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر محمودی اعلام کرد: تحقیقات نشان می دهد در میان صنوف، صنف نانوایان بیشترین حجم شکایات مردم را به خود اختصاص داده است؛ بنابراین واکاوی این موضوع و بررسی مشکلات فراروی آن و ارائه راهکار های عقلایی می تواند قدم مؤثری در جهت رفع این دغدغه باشد.

خروجی گزارشات مردم علی الخصوص شهر تهران گواه این است که حجم وسیعی از شکواییه های شهروندان مختص واحد های صنفی نانوایان بوده و تخلفاتی، چون فروش اجباری (الزام به خرید نان کنجدی)، کم فروشی و گران فروشی را شامل می شود.

عضو هیأت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان با اشاره به شرایط سخت معیشتی مردم و اعمال تحریم های ظالمانه، گفت: ناگفته نماند با توجه به شرایط سخت معیشتی مردم و فشار های بین المللی و با در نظر گرفتن این که کالای نان به عنوان قوت اصلی سفره های مردم بوده و نقش پررنگی در سبد مصرفی خانوار طبقات فرودست و اقشار متوسط جامعه دارد، بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایان در صدر شکایات مردمی

نانوایان در صدر شکایات مردمی