مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:302022-01-05ورزشي

تلاش قهرمان پارالمپیک جودو برای تصاحب طلای پاراآسیایی


قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته جودو گفت: هر چند هنوز اردوی جودوکاران نابینا و کم بینا آغاز نشده، اما بعد از توکیو تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری کردم تا در بازیهای پاراآسیایی چین دوباره بر سکوی قهرمانی قرار بگیرم.

- محمدرضا خیرالله زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند هنوز اردوی جودوکاران نابینا و کم بینا بعد از پارالمپیک توکیو آغاز نشده، اما بعد از پایان این رقابتها بلافاصله تمرینات خود را به صورت جدی شروع کردم تا از نظر بدنی دچار افت نشوم، الان نیز در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور هستم.

وی گفت: در مسابقات گذشته جودوکاران کلاس های B1 ، B2 و B3 با یکدیگر رقابت می کردند و در حق جودوکاران نابینای مطلق اجحاف می شد، اما در قانون جدید قرار است جودوکاران نابینا با حریفان خود و کسانی که تا حدودی بینا هستند با افراد کم بینا رقابت داشته باشند این مساله سبب می شود تا در حق افراد نابینا در مسابقات آینده دیگر اجحاف نشود.

خیرالله زاده همچنین درباره برنامه آینده خود گفت: یکی از اهداف اصلی من کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی چین است و برای دستیابی به چنین هدفی به سختی تمرین می کنم تا بعد از توکیو در چین نیز روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش قهرمان پارالمپیک جودو برای تصاحب طلای پاراآسیایی

تلاش قهرمان پارالمپیک جودو برای تصاحب طلای پاراآسیایی