مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:352022-01-05بين الملل

رایزنی سالیوان و همتایانش از کشورهای شمال اروپا پیرامون اعمال تحریم علیه روسیه


سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، مشاور امنیت ملی آمریکا و همتایانش از کشورهای دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد در گفت وگویی تلفنی درباره آمادگی کشورهایشان برای اعمال تحریم علیه روسیه در صورتی که به تنش ها با اوکراین دامن بزند، - سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، مشاور امنیت ملی آمریکا و همتایانش از کشورهای دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد در گفت وگویی تلفنی درباره آمادگی کشورهایشان برای اعمال تحریم علیه روسیه در صورتی که به تنش ها با اوکراین دامن بزند، صحبت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، امیلی هورن، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در بیانیه ای گفت: جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا با همتایانش از این پنج کشور شمال اروپا گفت وگو و درباره راه ها برای تقویت امنیت ترنس آتلانتیک تبادل نظر کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سالیوان و همتایانش درباره آمادگی شان برای اعمال اقدامات تنبیهی شدید علیه روسیه در صورتی که به تنش ها با اوکراین دامن بزند و به آن حمله کند، مذاکره کردند.

هورن افزود: سالیوان و همتایانش همچنین درباره اهمیت مشارکت در دیپلماسی برای کاهش تنش ها در شرق اروپا از طریق گفت وگوهای ثبات استراتژیک، شورای ناتو-روسیه و سازمان امنیتو همکاری اروپا توافق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سالیوان و همتایانش از کشورهای شمال اروپا پیرامون اعمال تحریم علیه روسیه

رایزنی سالیوان و همتایانش از کشورهای شمال اروپا پیرامون اعمال تحریم علیه روسیه