مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:552022-01-05فرهنگي

ظرفیت های گردشگری کردستان در نمایشگاه بین المللی تهران معرفی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: ظرفیت های گردشگری، تولیدات صنایع دستی، آثار جهانی، اماکن تاریخی، فرهنگ و آداب و رسوم استان کردستان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران معرفی می شود.

- یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج،اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 9 الی 12 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و استان کردستان با تمام امکانات در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: استان های غربی کشور شامل کردستان، کرمانشاه، ایلام،همدان و لرستان به صورت مشترک در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و ما سعی خواهیم کرد با همکاری و تعامل بیشتر با این استان ها زمینه جذب گردشگر به غرب کشور را بیش از پیش فراهم نماییم.

وی خواستار حمایت و همکاری لازم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان، شهرداری سنندج و سایر بخش های خصوصی در این زمینه شد و عنوان کرد: حضور کردستان در این نمایشگاه فرصتی برای معرفی هرچه بیشتر فرهنگ، هنر، ظرفیت‎ها و جاذبه‎ های گردشگری و کم تر شناخته شده استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری کردستان در نمایشگاه بین المللی تهران معرفی می شود

ظرفیت های گردشگری کردستان در نمایشگاه بین المللی تهران معرفی می شود