مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:002022-01-05فرهنگي

سعید پیردوست: یک نفر زیر بازوانمان را بگیرد سرپا شویم


سعید پیردوست که مدت هاست در قاب تلویزیون دیده نمی شود، دلیل این غیبت طولانی را تنها کرونا عنوان می کند و می گوید: کرونا تمام شود، ان شاءالله اگر قوای جسمانی ام خوب باشد به کارم برمی گردم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، این هنرمند پیشکسوت که در آستانه تولد 82 سالگی است، در گفت و گویی با ایسنا که به بهانه تولدش انجام گرفت، می گوید: الحمدالله حالم خوب است.

ممنون که به یادم بودید، اما من مدت هاست به خاطر کرونا متاسفانه همه پیشنهادهای کاری ام را رد می کنم و در این مدت هیچ کاری نکردم و این خیلی بد است؛ اما چه کنیم، باید به خاطر سن و سال و شرایطمان بیشتر مراقبت کنیم.

فقط سال گذشته در فیلم آقای مسعود کیمیایی با عنوان خائن کشی حضور داشتم که گویا قرار است امسال اکران شود؛ آن هم به واسطه اینکه ایشان یکی از دوستان قدیمی بنده است و از من درخواست کردند تا حضور داشته باشم.

پیردوست صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: دوست دارم به فضای هنر به ویژه تلویزیون برگردم.

با پایان کرونا اگر خدا بخواهد و قوای جسمانی هم اجازه دهد و شرایط خوب باشد، قطعاً به تلویزیون برمی گردم چون به غیر از این کار، کار دیگری بلد نیستیم.

این هنرمند سپس در واکنش به جمله ای از سوی خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه مردم هم شما را دوست دارند و دلشان می خواهد شما را در تلویزیون ببینند ، خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید پیردوست: یک نفر زیر بازوانمان را بگیرد سرپا شویم

سعید پیردوست: یک نفر زیر بازوانمان را بگیرد سرپا شویم