مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:052022-01-05سياسي

انتصاب مدیران حق استاندار است


انتصاب مدیران حق و وظیفه مدیریت ارشد استان بوده و در نهایت مسئولیت و پاسخگویی در برابر عملکرد آنان نیز بر عهده استاندار است.

آنچه مسلم است از انذار و نصیحت های مشفقانه نباید دریغ کرد اما مخالفت تمام قد و در منگنه گذاشتن مسئولان بجای هم افزایی در شرایطی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از هشتم دی ماه همزمان با علنی شدن خبر انتصاب یوسف کارگر به عنوان فرماندار استهبان، در فضای مجازی و رسانه ای استان حواشی بسیاری دامن گیر این انتخاب شد.

واکنش ها و مخالفت با انتصاب جدید تا جایی پیش رفت که حجت الاسلام خاوری، در جلسه معارفه فرماندار جدید حضور نیافت و حتی پس از آن اقدام به استعفا کرد.

حجت الاسلام خاوری در پیامی که خطاب به محبی پور معاون سیاسی استانداری فارس ارسال کرد، دلایل متعددی برای استعفای خود ذکر کرد که عمده ترین آن بی توجهی به نظرات امام جمعه، بدقولی مجموعه مدیران ارشد استانداری و عدم بکار گیری نیروهای تازه نفس، انقلابی و بومی است.

اما آنچه از مجموع شنیده ها بر می آید، استاندار طبق مشی خود از مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه و نماینده مجلس برای انتخاب فرماندار نظرخواهی کرده و سرانجام پس از بررسی های انجام شده یوسف کارگر که همشهری نماینده استهبان است  و برخی گمانه ها حوادث پس از افزایش قیمت بنزین هیچ مسئولی در مخال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مدیران حق استاندار است

انتصاب مدیران حق استاندار است