مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:352022-01-05اقتصادي

خسارت 122 میلیارد تومانی سیل به زیر ساختها و منازل مسکونی گراش


بروز سیل 122 میلیارد تومان به زیرساخت ها و منازل مسکونی شهرستان خسارت وارد کرد.

- ، اظهار کرد: سیلاب و بارش شدید باران یکشنبه شب 12 دی ماه بالغ بر 122 میلیارد تومان به زیرساخت ها و منازل مسکونی شهرستان خسارت وارد کرده است.

وی در تشریح جزییات خسارات بارندگی گراش، افزود: این شهرستان شاهد بارش 118 میلیمتری باران بوده که شدت بارندگی باعث طغیان و آبگرفتگی معابر شد.

فرماندار گراش بیشترین خسارت وارد شده را به تاسیسات زیربنایی به ویژه راه ها، ابنیه و اب نماها با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان خسارت اعلام کرد و بیان کرد: در بخش کشاورزی 45 میلیارد تومان و در بخش مسکن روستایی 23 میلیارد تومان خسارت وارد شد که عمدتاً آبگرفتگی منازل و تخریب دیوارها بود.

رییس ستاد مدیریت بحران گراش با اشاره به حجم آسیب های منازل خسارت دیده در جریان بارندگی و آبگرفتگی، ابراز کرد: بارش شدید باران موجب آسیب دیدگی برخی راه های اصلی و روستایی، پل ها و زیرساخت های بخش کشاورزی شد و بیش از 350 واحد مسکونی در شهر و روستا دچار آبگرفتگی و آسیب شدند.

غلام پور همچنین با تاکید بر اینکه در پی جاری شدن آب در رودخانه های فصلی، پل و آبنمای روستای های آغصه و کنار زیارت تخریب شده است، افزود: این پل ها تنها راه ارتباطی روستاها به حساب می آمد که بر اثر شدت جریان سیل بخش اعظمی از آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 122 میلیارد تومانی سیل به زیر ساختها و منازل مسکونی گراش

خسارت 122 میلیارد تومانی سیل به زیر ساختها و منازل مسکونی گراش