مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:502022-01-05اقتصادي

چه صنایعی از دستگاه برش لیزری استفاده می کنند؟


دستگاه برش لیزر فایبر نوع جدیدی از دستگاه برش لیزری است که در سال های اخیر در بازار رواج پیدا کرده است؛ شرکت های بسیاری با وجود این تکنولوژی جدید، - سبب افزایش تقاضا برای ساخت و تولید محصولات فلزی شده اند که به دنبال آن، هزینه های آن ها تا حد زیادی کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام گروه صنعتی روتک، این دستگاه برش برای متریال هایی از جمله آهن، آلومینیوم، استیل و برنج به کار می رود که یکی از بهترین روش های برش فلزات است که دقت و سرعت قابل توجهی دارد.

شرکت روتک دارای دستگاه های متنوعی برای برش فلزات هستند که با برند سنفنگ به عنوان نماینده رسمی این شرکت به مشتریان عزیز به فروش می رسند.

در این مقاله در مورد مزایای دستگاه های برش لیزری و محدوده کاربردها و صنایع مورداستفاده از آن صحبت خواهیم کرد.

مزایای دستگاه برش لیزر فایبر تکنولوژی پیشرفته برش لیزری دستگاه برش لیزری فایبر از یک تکنولوژی برش لیزری با کارایی بسیار بالا استفاده می کند؛ در طول فرایند برش، لیزر پرتوهای پرانرژی و با کارایی بالایی را ساطع می کند و سطح برش می تواند در یک لحظه با انرژی عظیم تولید شده توسط این پرتوهای لیزر تصعید شود.

در حال حاضر، این فرایند نیز یک روش برش پیشرفته است که هیچ فرایند برش دیگری نمی تواند از آن پیشی بگیرد؛ علاوه بر این، این فرایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه صنایعی از دستگاه برش لیزری استفاده می کنند؟

چه صنایعی از دستگاه برش لیزری استفاده می کنند؟