مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:502022-01-05اجتماعي

محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدا در اصفهان اعلام شد


رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در گلستان شهدای اصفهان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی، رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در گلستان شهدای اصفهان، اظهار داشت: بر این اساس محدودیت ترافیکی به همین مناسبت از ساعت یک بامداد در خیابان های منتهی به گلستان شهدای اصفهان آغاز می شود.

وی افزود: توقف هر نوع وسیله نقلیه در محدوده های منتهی به اطراف میدان بزرگمهر، چهار راه آبشار، طول خیابان سجاد (مسیر رفت و برگشت) به سمت میدان لاوی و گلستان شهدا ممنوع است.

محمدی گفت: همچنین از ساعت 6 صبح فردا تردد هر نوع وسیله نقلیه در مسیر های حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، تقاطع حمزه در خیابان مشتاق و چهار راه نور باران به سمت میدان بزرگمهر ممنوع اعلام شده است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان افزود: علاوه بر این از ساعت 6 صبح فردا تردد وسیله نقلیه در مسیر میدان بزرگمهر به سمت چهار راه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت میدان فیض و چهار راه آبشار، پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهار راه آبشار، میدان فیض به سمت چهار راه آپادانا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدا در اصفهان اعلام شد

محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدا در اصفهان اعلام شد