مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 07:552022-01-05دانش

وبینار «نقشه راه علم داده» برگزار می شود


انجمن علمی مهندسی صنایع و انجمن دانش آموختگان شاخه مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، وبینار «نقشه راه علم داده»، نخستین برنامه از سری وبینارهای Data Road را برگزار می کند.

- انجمن علمی مهندسی صنایع و انجمن دانش آموختگان شاخه مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، وبینار نقشه راه علم داده ، نخستین برنامه از سری وبینارهای Data Road را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، علم داده، علمی میان رشته ای است که در آن از مباحث گوناگون از الگوریتم های یادگیری ماشین گرفته تا آمار، جبر خطی، سیستم های مدیریت پایگاه داده و دیگر مباحث استفاده می شود.

علم داده (Data Science) یکی از مباحث داغ روز است و توجهات زیادی را از بخش های آکادمیک، کسب وکارها و دولت ها به خود جلب کرده است.

دانشمندان داده در سازمان ها دارای جایگاه های شغلی مناسب، جذاب و البته درآمد مناسب هستند.

از همین رو، بسیاری از افراد علاقه مند به آن هستند که به دانشمند داده مبدل شوند بنابراین باید با فضای علمی و کاری این حوزه آشنا شوند.

این برنامه با حضور و سخنرانی دکتر مسعود کاویانی ـ مدرس دورهای جهاددانشگاهی دانشگاه شریف و مدیر واحد داده کاوی سامانه هوشمند خبرفارسی، روز پنجشنبه 16 دی از ساعت 21، به صورت آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «نقشه راه علم داده» برگزار می شود

وبینار «نقشه راه علم داده» برگزار می شود