مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 08:002022-01-05اقتصادي

احتکار برخی کالاها آغاز شده/ ورود 80 تیم بازرسی به بازار کرمانشاه


مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه با احتمال حذف ارز 4200 تومانی احتکار برخی از کالاها آغاز شده، از ورود 80 تیم نظارتی برای تشدید نظارت بر بازار استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه با احتمال حذف ارز 4200 تومانی احتکار برخی از کالاها آغاز شده، از ورود 80 تیم نظارتی برای تشدید نظارت بر بازار استان خبر داد.

عبدالوحید محمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که امروز (15دی) برگزار شد، با بیان اینکه احتکار برخی کالاها از جمله روغن و برنج در بازار آغاز شده، اظهار کرد: دلیل این امر احتمال تغییر قیمت ها با حذف ارز 4200 تومانی است.

وی با اشاره به اینکه برخی از عمده فروشان عرضه کالاها را کاهش داده اند، ادامه داد: با این روند ممکن است شاهد افزایش قیمت برخی کالاها در بازار باشیم که باید جلوی این کار گرفته شود.

محمدی در ادامه از برنامه برای تشدید بازرسی در بازار هم خبر داد و تاکید کرد: 380 نفر از نیروهای بسیج اصناف برای نظارت بر بازار پای کار آمده اند که قرار است در قالب تیم های چند نفره با همراهی بازرسین اتحادیه های صنفی فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از این پس هر اتحادیه باید یک بازرس را در کنار نیروهای بسیج اصناف قرار دهد و در مجموع 53 تیم نظارتی-به تعداد اتحادیه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار برخی کالاها آغاز شده/ ورود 80 تیم بازرسی به بازار کرمانشاه

احتکار برخی کالاها آغاز شده/ ورود 80 تیم بازرسی به بازار کرمانشاه