مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 08:152022-01-05سياسي

‍ رسانه ملی نقش مهمی در معرفی ظرفیت های گردشگری کردستان دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: رسانه ملی نقش مهمی در معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی و توانمندی های حوزه صنایع دستی کردستان دارد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: رسانه ملی نقش مهمی در معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی و توانمندی های حوزه صنایع دستی کردستان دارد.

یعقوب گویلیان امروز (15دی) در جلسه مشورتی با مدیرکل صدا وسیمای کردستان، اظهار کرد: امروزه رسانه ها نقش تسریع کننده ای در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه توسعه گردشگری در گرو حمایت همه جانبه رسانه ها میسر خواهد شد،عنوان کرد: رسانه ها از جمله صدا و سیمای کردستان دارای ظرفیت های مهمی است که می تواند در معرفی جاذبه های گردشگری این استان نقش بسزایی ایفا کند.

وی افزود: خوشبختانه اقدام ها و همکاری های بسیار خوبی با صداوسیمای کردستان در زمینه معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری استان انجام شده است، که جای تقدیر دارد.

گویلیان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری گفت: واگذاری 5 بنای تاریخی به بخش خصوصی در استان، راه اندازی 2 موزه جدید در سنندج، تملک 4 بنای تاریخی در استان، بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ رسانه ملی نقش مهمی در معرفی ظرفیت های گردشگری کردستان دارد

‍ رسانه ملی نقش مهمی در معرفی ظرفیت های گردشگری کردستان دارد