مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:002022-01-05حوادث

امدادرسانی هلال احمر به 2300 آسیب دیده از سیل جنوب کرمان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به 2 هزار و 320 آسیب دیده از سیل در شهرستان های جنوب استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان کرمان، رضا فلاح امروز اظهار داشت: با توجه به بارندگی های اخیر در جنوب استان، 11 هزار و 482 خانوار متاثر از سیل دچار خسارت و حادثه شدند و امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 2 هزار و 320 نفر طی سه روز گذشته انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران تا کنون 373 نفر اسکان دادند و 28 خودروی گرفتار در سیل رهاسازی کردند، افزود: 238 نیروی عملیاتی در قالب 61 تیم در مناطق حادثه دیده حاضر شدند و تیم های امدادی شهرستان های سیرجان، زرند، کرمان، جیرفت، رفسنجان، بم، کهنوج، کرمان، ریگان و انار به مناطق حادثه دیده از سیل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: 60 خودروی سبک و سنگین، نجات و آمبولانس در عملیات های امدادونجات به کار گرفته شده است و ارزیابی منازل مسکونی، تخلیه آب منازل، توزیع بسته های غذایی، اقلام امدادی، توزیع و برپایی چادر امدادی از جمله اقداماتی است که توسط نیروهای امدادی هلال احمر انجام شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: امدادرسانی مناطق سیل زده در شهرستان های قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب، سیرجان، ارزوییه، کهنوج، ساردوییه و شهداد همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به 2300 آسیب دیده از سیل جنوب کرمان

امدادرسانی هلال احمر به 2300 آسیب دیده از سیل جنوب کرمان