مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:052022-01-05سياسي

الزام اصلاح ساختار سازمانی گمرک آستارا


از پنج گمرک استان گیلان سه گمرک در آستارا می باشد که اصلاح ساختار سازمانی گمرک این شهرستان از الزامات است.

- ایسنا/گیلان ناظر گمرکات استان گیلان گفت: از پنج گمرک استان گیلان سه گمرک در آستارا می باشد که اصلاح ساختار سازمانی گمرک این شهرستان از الزامات است.

ابوالقاسم یوسفی نژاد، در آیین معارفه سرپرست اداره کل گمرک شهرستان مرزی بندر آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گمرک آستارا در حوزه های زمینی، ریلی و دریایی فعال است.

وی با بیان اینکه در کشور کمتر گمرکی را داریم که این سه رویه را به شکل همزمان داشته باشد، ادامه داد: باید به این گمرک نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت گمرک زمینی آستارا در مرز زمینی بصورت شبانه روزی است، افزود: فعال بودن گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا مبین اهمیت گمرک در این شهرستان است.

یوسفی نژاد، با تأکید بر اینکه بیش از 80 درصد صادرات استان گیلان از گمرک آستارا انجام می شود، خاطرنشان کرد: هر چند که خطوط ریلی بین المللی آستارا به رشت متصل نشده است، با اتصال این خط، رونق و پییشرفت قابل توجهی در توسعه اقتصادی به وجود می آید.

وی با اشاره به اینکه راه آهن رشت – آستارا به اشتغال جوانان در این منطقه کمک می کند، اضافه کرد: از پنج گمرک استان گیلان سه گمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام اصلاح ساختار سازمانی گمرک آستارا

الزام اصلاح ساختار سازمانی گمرک آستارا