مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:152022-01-05سياسي

آیین آزادسازی تعدادی از مجرمین زندان های استان کرمان برگزار شد


آیین آزادسازی تعدادی از محکومین جرائم غیرعمد و سبک زندان های استان کرمان در مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان آیین آزادسازی تعدادی از محکومین جرائم غیرعمد و سبک زندان های استان کرمان در مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

ایسنا/ کرمان یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم بیان کرد: حضور پر شور و باانگیزه در مزار شهید سلیمانی برای استکبار جهانی یک پیام روشن و آشکار را به دنبال دارد.

وی افزود: مستکبرین فکر کردند اگر با طراحی و توطئه یک اقدام شرورانه فرمانده مقاومت را به شهادت برسانند نور وجود او را خاموش خواهند کرد غافل از این که خورشید مکتب حاج قاسم در دل جوانان امت اسلامی درخشان تر می تابد و مسیر مقاومت را روشن می سازد.

موحد ادامه داد: مستکبرین بدانند اگر مجامع بین المللی از مجازات عاملیت این اقدام شرورانه عاجز بودند، این عجز مانع از بی مجازات ماندن این جنایتکاران نخواهد بود و اگر دقایقی از عمر ننگینشان باقی مانده باشد به سزای عملشان خواهند رسید.

وی عنوان کرد: در مکتب حاج قاسم سلیمانی در نهضت آزادسازی جرائم غیرعمد و عمد سبک به همت بلند خیرین، کمیته های صلح و سازش و ستاد دیه استان 569 نفر زندانی در پنج مرحله آزاد شدند؛ حتی امروز یک نفر محکوم به قصاص از اعدام نجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین آزادسازی تعدادی از مجرمین زندان های استان کرمان برگزار شد

آیین آزادسازی تعدادی از مجرمین زندان های استان کرمان برگزار شد