مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:202022-01-05سياسي

کارشناسی پرونده دست درازی به منابع آب گرگان


دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به تشکیل پرونده برای موضوع دست درازی به منابع آب در گرگان، گفت: این پرونده در حال انجام مراحل کارشناسی است.

- محمود اسپانلو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دستگاه قضا در حوزه دست درازی به منابع آب به شدت حساس و پیگیر است، اظهار کرد: تحقیقات در پرونده دست درازی به منابع آب گرگان ادامه دارد و پرونده به هیئت کارشناسی ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه با نظر بازپرس، پرونده برای تعیین میزان و نحوه مصرف آب به هیئت کارشناسی ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: فرصت تعیین شده پرونده دست درازی به منابع آب گرگان برای هیئت کارشناسی 15 روز است.

دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه هر چند با توجه به گستردگی پرونده پیش بینی می کنیم بررسی های کارشناسی بیشتر زمان ببرد، ادامه داد: اظهارات 2 متهم پرونده و 6 نفر مطلع هم در این پرونده اخذ شده است.

اسپانلو با اشاره به اینکه به محض دریافت نظر کارشناسی، کیفرخواست صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه فرستاده خواهد شد، تصریح کرد: ما در برخورد با تخلفات بسیار حساس و جدی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهرماه امسال خبر دست درازی به یکی از منابع تامین کننده آب گرگان رسانه ای شد و در فضای مجازی جنجال به راه انداخت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسی پرونده دست درازی به منابع آب گرگان

کارشناسی پرونده دست درازی به منابع آب گرگان