مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:252022-01-05فرهنگي

پایان دی، آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی


مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان تا پایان دی ماه است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان تا پایان دی ماه است.

محسن امیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود در بازه زمانی دی ماه سال 99 تا دی ماه سال 1400 را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، اظهار کرد: آثار ارسالی می تواند در بازه زمانی مذکور در رسانه استانی و یا کشوری منتشر شده باشد.

وی در رابطه با محورهای این جشنواره بیان کرد: تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، مبارزه با آسیب های اجتماعی، ظرفیت های کشاورزی استان، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسائل صنفی اصحاب رسانه، بسیج و حوزه اقدام، کمک مؤمنانه و امید آفرینی از محورهای این جشنواره هستند.

امیری در خصوص قالب آثار این جشنواره گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب موشن گرافی، اینفوگرافی، فیلم کوتاه، کاریکاتور، یادداشت، مصاحبه، گزارش، عکس و خبر ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی با اشاره به اینکه محدودیتی برای تعداد اثر در محورهای مختلف وجود ندارد، ادامه داد: آثار شرکت کنندگان از طریق شماره مجازی 09129615945 ثبت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دی، آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی

پایان دی، آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی