مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:302022-01-05سياسي

رتبه یک فقر هرمزگان در کشور ناشی از فقر فرهنگی است


رتبه یک فقر هرمزگان در کشور ناشی از فقر فرهنگی است.

- ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده، ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان بیان داشت: انسان باید از خدا بخواهد ورود و خروجش از هرکاری باید از صدق یا مطابق با واقع باشد.

وی با بیان اینکه دکتر کمالی در مسیر اجرای ماموریت هایی که برعهده داشت سربلند حاضر شد، اظهار کرد: حوره فرهنگ و هنر، حوزه ای است که در حالی که ضرورتش را همگان واقفند اما در حوزه عمل همواره غریب است.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: فرهنگ باید پیوست تمامی امور کارهای جامعه باشد از صنعت و تجارت گرفته عمران و معماری؛ اگر این پیوست فرهنگی نباشد تمامی حوزه ها هیچگاه نمی توانند یک پیشرفت متوازن هماهنگ را بوجود آورند.

حجت الاسلام عبادی زاده با تأکید بر اینکه تشکیلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وسیع و متنوع است، اضافه کرد: کمبودهای بیشتری در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان وجود دارد و باید به جای گزارش کار اقدامات باید کارهای نکرده گفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بابت عملکردها از دکتر کمالی تشکر و بابت کمبودها و نقایصی که وجود دارد و عدم توجه به زیرساخت های فرهنگی هرمزگان نیاز به کار بیشتر داریم، گفت: بنگاه های اقتصادی هرمزگان باید در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه یک فقر هرمزگان در کشور ناشی از فقر فرهنگی است

رتبه یک فقر هرمزگان در کشور ناشی از فقر فرهنگی است