مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:352022-01-05سياسي

از لقب «باز شکاری» توسط سردار دل ها تا هدیه سیدحسن نصرالله به شهید عباس علیزاده


همسر شهید عباس علیزاده می گوید سردار سلیمانی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در بابل وقتی ما را دیدند؛ گفتند«من صندلی به صندلی و میز به میز که پیش می آمدم با خودم می گفتم پس خانواده عباس کجا نشسته اند».

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگیخیلی از ما در فضای مجازی نماهنگی از پست بی سیم با عنوان سینا سینا عباس و در ادامه صوتی که می گوید؛ باباجان سینا به گوشی بابا و .

را شنیدیم صدای که هر چند مربوط به شهید نیست و برگرفته از وصیت نامه شهید است که توسط عده ای جوانان استان مازندران به منظور معرفی سیره شهید تولید شده بود.

سردار شهید عباسعلی علیزاده نخستین شهید مدافع حرم شهرستان جویبار از خطه مازندران یکی از پهلوانانی است که مشق عشق را در 18 سالگی در سرزمین تفتیده جنوب آغاز کرد و از همان عنفوان جوانی روح بلندش در پی یافتن راهی برای پیوستن به معبود بود و می دانست که تا آسمان ها  راهی نیست، اگر بخواهد.

  در سالگرد شهادت سردار دل ها به سراغ شد.

اگر می خواهی خدمت کنی همین جا هم می توانی فهیمه پروند همسر این شهید والامقام در گفت وگو با فارس درباره ماجرای رفتن شهید به سوریه می گوید: شهید بعد از بازنشستگی هرگز نتوانست حال و هوای خدمت در نظام را از خود دور کند و دائم در نیروی قدس سپاه رفت و آمد می کرد، سرانجام روزی به منزل آمد و به من گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لقب «باز شکاری» توسط سردار دل ها تا هدیه سیدحسن نصرالله به شهید عباس علیزاده

از لقب «باز شکاری» توسط سردار دل ها تا هدیه سیدحسن نصرالله به شهید عباس علیزاده