مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:452022-01-05فناوري

تأثیر تمرین های حرکات اصلاحی برای سلامت دانش آموزان


دیر زمانی نیست که فضای مجازی و ابزار آن به جامعه بشری راه پیدا کرده است، اما آثار و عوارض آن بیشتر از دنیای واقعی بر زندگی انسان ها دیده می شود.

- بعد از هجوم ویروس کرونا، ابزار فناوری اطلاعات بیش از پیش اعلام وجود کرد، به طوری که به فاصله تعطیلی مراکز آموزشی، اکنون 20 میلیون از دانش آموزان کشور فقط عضو شبکه شاد هستند که اگر سایر اپلیکیشن‎ ها را اضافه کنیم، مدت زمان استفاده گروه سنی کودک و نوجوان از ابزار فضای مجازی بیشتر خواهد شد.

وضعیت دست و پا و گردن هنگام استفاده از آنها، باعث عارضه های جسمی می شود.

یک کارشناس آموزشی و مدیر دبیرستان حاج علی پیوندی کاشان به ایسنا، گفت: امروز در همه خانواده ها، کودکان نیز به شدت درگیر گوشی موبایل و تبلت هستند و به طور قطع و یقین زودتر از سایر گروه های سنی در معرض ابتلا به مشکلات اسکلتی مثل گردن و دست و ستون فقرات خواهند شد.

مجیدرضا جندقیان افزود: عامل بسیاری از بیماری ها، سبک زندگی و نوع استفاده از ابزار مدرن است، در حالی که شناخت عوارض احتمالی و مشکلات ناشی از این دستگاه ها نقش مؤثری در سلامت ما و پیشگیری از انواع بیماری ها دارد.

وی گفت: مردم برای انجام کارهای روزمره خود مجبور به استفاده از موبایل هستند و ناخواسته مدت زمان زیادی، دست، ستون فقرات، گردن، پشت و کمر خود را در وضعیت نامطلوبی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر تمرین های حرکات اصلاحی برای سلامت دانش آموزان

تأثیر تمرین های حرکات اصلاحی برای سلامت دانش آموزان