مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:502022-01-05سياسي

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: زهرا شیخی مبارکه نماینده اصفهان به رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت اجرای کامل قانون هوای پاک و تدبیر اقدام فوری در خصوص آلودگی هوا و ضرورت نظارت و برخورد با صنایع آلاینده.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان و 36 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره علت عدم اقدام به موقع برای ترخیص کالاهای فاسدشدنی در گمرک.

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر به وزیران راه و شهرسازی و نیرو درباره ضرورت تخصیص اعتبار جهت تسریع در اصلاح مسیر خرم آباد- پلدختر، همچنین لزوم تسریع در احداث سدهای حوزه انتخابیه و ضرورت تکمیل دیواره های حفاظتی شهرستان پلدختر و معمولان و ضرورت تسریع در بازسازی ایستگاه های پمپاژ آب کشاورزی روستاهای حوزه انتخابیه که در سیل 98 خسارت جدی دیدند.

همچنین تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی درباره ضرورت استمهال وام های پرداختی به مردم پلدختر و معمولان بابت خسارت سیل98 و نیز لزوم اختصاص تسهیلات جهت 250 هزار هکتار زمین کشاورزی از بین رفته در سیل فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور