مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:552022-01-05فرهنگي

برگزیدگان چهارمین رویداد ملی مد و لباس در یزد معرفی شدند


برگزیدگان چهارمین رویداد ملی مد و لباس یزد که با محوریت «رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جانماز» برگزار شد، طی مراسمی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تجلیل شدند.

- یزد- برگزیدگان چهارمین رویداد ملی مد و لباس یزد که با محوریت رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جانماز برگزار شد، طی مراسمی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پس از برگزاری سه دوره رویداد مد و لباس با موضوعات متنوع، رویداد چهارم با گستره ملی و با موضوع رودوزی های سنتی در لباس عبادت و جانماز برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم با اشاره به مشارکت ستاد اقامه نماز استان یزد در اجرای این دوره بیان کرد: ستاد اقامه نماز استان یزد نیز به واسطه ارتباط این رویداد با لباس عبادت و نماز، مشارکت داشت.

مجید جوادیان زاده همچنین به ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره پرداخت و با اشاره به اینکه رونمایی از پوستر جشنواره در دفتر امام جمعه یزد انجام شد، اظهار داشت: در این دوره که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه آن تا پایان آذرماه اعلام شده بود، 36 هنرمند از آذربایجان شرقی، مرکزی، تفرش، اصفهان، فلاورجان، کاشان، کرمان، زرند، گرگان، هرمزگان، کرج، ابرکوه، مهریز و یزد شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان چهارمین رویداد ملی مد و لباس در یزد معرفی شدند

برگزیدگان چهارمین رویداد ملی مد و لباس در یزد معرفی شدند