مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:252022-01-05سياسي

مدیر موزه ملک: سردار سلیمانی دنیا را از یک جنگ جهانی نجات داد


مدیر مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک گفت: سردار سلیمانی با اقدامات خود دنیا را از یک جنگ جهانی نجات داد، به همین جهت حرکت او خدمت به بشریت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، آیین سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با همکاری هیأت امنای در خانه تاریخی ملک برگزار شد.

غلامرضا خواجه سروی مدیر مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در این مراسم اظهار داشت: توصیه من به همه دوستان این است که در فرصتی مناسب خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) را کلمه به کلمه بخوانند تا با اعجاز سخنانی که از زبان یک معصوم خارج شده بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به تلاش حضرت فاطمه (س) برای جلوگیری از انحراف در دین گفت: هر چند عمر کوتاه ایشان کفاف توفیق در این هدف را نداد اما ما شیعیان می توانیم با برپایی نماز، پرداخت خمس و زکات، کمک به فقرا و حرکت در مسیر درست مانع از انحراف در دین شویم.

خواجه سروی تصریح کرد: متأسفانه یکی از اتفاقاتی که در سال های اخیر افتاده این است که عده ای از مسلمانان با شعار جهاد به جان کشورهای اسلامی افتاده اند و فجایعی را رقم زدند که حتی صحبت در مورد آن غیرقابل تحمل است.

مدیر مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با بیان اینکه تمام این کارها با نام خدا و ادبیات دینی انجام گرفته گفت: زمانی که داعش به مرز ایران نزدیک شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر موزه ملک: سردار سلیمانی دنیا را از یک جنگ جهانی نجات داد

مدیر موزه ملک: سردار سلیمانی دنیا را از یک جنگ جهانی نجات داد