مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:452022-01-05سياسي

اتوبوس خوابی نتیجه «مانور تجمل» دولت هاشمی است


دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت با اشاره به ماجرای اتوبوس خوابی برخی افراد بی سرپناه گفت: علت اصلی ایجاد فقر و استمرار آن و همچنین ایجاد برخی مسائل اجتماعی مثل اتوبوس خوابی به عملکرد دولت های لیبرالی بازمی گردد.

- محمد گودرزی فعال دانشجویی و دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به ماجرای اتوبوس خوابی برخی افراد بی سرپناه تاکید کرد: پدیده اتوبوس خوابی، یک معضل اجتماعی بوده و موضوع جدیدی نیست و نمی توان گفت چون در یک شهر چند نفر اتوبوس خواب وجود دارد مردم این شهر فقیر هستند.

وی افزود: حدود 4 ماه از عمر دولت گذشته و اینکه مرفهین بی درد و عناصر زنجیره ای لیبرال پدیده اتوبوس خوابی و مسائل مشابه را  به دولت سیزدهم و شهرداری فعلی ربط می دهند برای پوشاندن واقعیت و علت های اصلی این موضوع هاست.

گودرزی تصریح کرد: علت اصلی ایجاد فقر و استمرار آن و همچنین ایجاد برخی مسائل اجتماعی مثل اتوبوس خوابی به عملکرد دولت های لیبرالی بازمی گردد.

در زمان دولت سازندگی بود که توسعه را مقدم بر عدالت می دانستند و به بهانه توسعه و کوچک سازی دولت منابع و سرمایه های دولت را به سرمایه گذاران و وابستگان خودشان واگذار کردند و در اندیشه آنها عدالت و ریشه کن کردن فقر و در یک کلام بحران اجتماعی و درد مردم جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس خوابی نتیجه «مانور تجمل» دولت هاشمی است

اتوبوس خوابی نتیجه «مانور تجمل» دولت هاشمی است