مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:452022-01-05سياسي

تفاهم نامه همکاری های فرهنگی، هنری ایران و نیکاراگوئه امضا شد


تفاهم نامه همکاری های فرهنگی، هنری ایران و نیکاراگوئه به امضای رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس سازمان فرهنگ نیکاراگوئه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تفاهم نامه همکاری های فرهنگـی، هنری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری نیکاراگوئه به امضای حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و لوییس انریکه مورالس آلونسو، رییس سازمان فرهنگ نیکاراگوئه رسید.

حجت الاسلام ایمانی پور در سخنانی در مراسم امضای این سند همکاری، گفت: ظرفیت های بسیاری در این سند همکاری وجود دارد که می تواند فرصت های خوبی را برای همکاری های فرهنگی و هنری بین دو ملت فراهم سازد.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به علاقه مندی سفیر نیکاراگوئه به فرهنگ شرقی و آداب و رسوم ایرانی، بیان کرد: ما نسبت به ظرفیت های بزرگ این کشور در آمریکای مرکزی واقف هستیم و امیدواریم این تفاهمنامه زمینه تعاملات را بیش از پیش گسترش دهد.

وی شناخت هرچه بیشتر دو ملت از یکدیگر، توسعه همکاری های رسانه ای، سینمایی، نشر و ترجمه و برگزاری هفته های فرهنگی را ضروری دانست و افزود: شناخت متقابل ایران و نیکاراگوئه از یکدیگر راهبر اصلی تقویت و افزایش تعاملات فرهنگی و اجتماعی دو کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری های فرهنگی، هنری ایران و نیکاراگوئه امضا شد

تفاهم نامه همکاری های فرهنگی، هنری ایران و نیکاراگوئه امضا شد