مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:502022-01-05اجتماعي

یخبندان در اصفهان/ دمای 30 شهر به زیر صفر درجه می رسد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش تا پنج درجه ای دمای هوا گفت: دمای 30 شهر این استان تا فردا پنجشنبه به زیر صفر می رسد.

- با اشاره به بارش برف و یخبندان به ویژه در نیمه شمالی استان اصفهان در 24 ساعت آینده، اظهار داشت: دما در شهرهای داران، میمه، خوانسار به 9 درجه زیر صفر، چادگان هشت، ورزنه، سمیرم، شهرضا، دهق، زرین شهر، مورچه خورت و علویجه 6 درجه سانتیگراد زیر صفر و سایر مناطق تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

او با بیان اینکه بویین و میاندشت با دمای 14 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان در ساعات پیش رو است، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 9 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از عصر تا شامگاه امروز، خاطرنشان کرد: بارش برف و باران به ویژه در نیمه شمالی و شمال غرب استان احتمال کولاک برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

آقایی ادامه داد: از روز جمعه با استقرار جوی پایدار در سطح استان شرایط برای افزایش غلظت آلاینده های جوی فراهم است که تا روز دوشنبه تشدید آلودگی هوا را در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان انتظار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخبندان در اصفهان/ دمای 30 شهر به زیر صفر درجه می رسد

یخبندان در اصفهان/ دمای 30 شهر به زیر صفر درجه می رسد