مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:552022-01-05اقتصادي

نحوه تشخیص روغن موتور اصل از تقلبی


یکی از فاکتورهایی که در بهبود عملکرد موتور خودرو تاثیر بسزایی می گذارد، روغن موتور است و به همین دلیل باید اصل آن را تهیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام کارنوما، بسیاری از افراد می پرسند چگونه می توان بهترین روغن موتور را خریداری کنید.

استفاده از روغن موتور تقلبی و خسارت های ناشی از آن با توجه به گسترش فروشنده های لوازم های جانبی خودرو مثل روغن موتور، نحوه تشخیص روغن موتور اصل از تقلبی کاری بسیار سخت شده.

به همان میزان که استفاده از روغن های موتور اصل باعث بهبود عملکرد خودرو می شود، استفاده از نوع تقلبی این روغن ها باعث آسیب رسیدن به موتور خودرو می شود.

در برخی از موارد دیده شده است که استفاده از روغن های تقلبی باعث تعویض موتور خودرو شده و آسیب های بسیار جدی به دستگاه وارد کرده است.

مواد تشکیل دهنده روغن های تقلبی در زمان تولید روغن های اصل از مواد بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده می شود اما برای روغن های تقلبی از افزودنی های بی کیفیت که سبب آسیب رساندن به خودرو می شوند، استفاده می شود.

تمام موادی که برای تهیه روغن های موتور استفاده میگردد تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد موتور خودرو دارند و هر چه روغن موتور با کیفیت تر باشد، عملکرد خودرو بهتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تشخیص روغن موتور اصل از تقلبی

نحوه تشخیص روغن موتور اصل از تقلبی