مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:152022-01-05سياسي

بندر امیرآباد میزبان 2 شهید گمنام می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه بندر امیرآباد میزبان دو شهید گمنام می شود، گفت: پیکرهای مطهر این شهدا در روز وفات حضرت ام البنین (س) تشییع می شود.

- ، سردار عبدالله ملکی با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در برگزاری برنامه تشییع تغییراتی ایجاد شد و قرار است به طور همزمان پیکرهای مطهر 5 شهید در ساری و یک شهید در بهشهر برگزار شود.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهید پس از تشییع در بهشهر، در منطقه عشرستاق خاکسپاری خواهد شد.

سردار ملکی افزود: همچنین پیکرهای مطهر پنج شهید دیگر، جهت خاکسپاری به نکا، جویبار و دانشکده امام محمدباقر باقر (ع) ساری منتقل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیان اینکه پیکر یکی از شهدا که قرار بود در بندر امیرآباد بهشهر خاکسپاری شود، پس از تشییع استانی به معراج شهدای اداره کل حفظ آثار مازندران منتقل خواهد شد.

سردار ملکی ادامه داد: با درخواست و پیگیری های مسئولین وزارت راه و شهرسازی و موافقت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، یک شهید به جمع شهدای بندرامیرآباد اضافه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام جمعه بیست و چهارم دی وارد استان و تحویل سپاه و دفتر حفظ آثار بهشهر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر امیرآباد میزبان 2 شهید گمنام می شود

بندر امیرآباد میزبان 2 شهید گمنام می شود