مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:252022-01-05سياسي

سردار مومنی: حاکمیت در قبال معتادان متجاهر وظیفه دارد


دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در خصوص معتادان متجاهر دو نگاه داریم؛ این نیست که صورت مساله را پاک کنیم این یکی از موضوعات است نکته اصلی این است که این افراد انسان و هم نوع ما هستند و روا نیست که در خیابان ها و پارک ها بخوابند این حداقل حق آنها است .

- ایسنا/البرز دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در خصوص معتادان متجاهر دو نگاه داریم؛ این نیست که صورت مساله را پاک کنیم این یکی از موضوعات است نکته اصلی این است که این افراد انسان و هم نوع ما هستند و روا نیست که در خیابان ها و پارک ها بخوابند این حداقل حق آنها است که وقتی نمی توانند از حق خود حمایت کنند و به جایی رسیده اند که خانواده ها آنها ترک کرده اند وظیفه دولت و حاکمیت این است که آنها را ساماندهی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایستا، سردار اسکندر مومنی روز چهارشنبه 15 دی ماه در آیین افتتاحیه مرکز ماده 16 بانوان استان البرز در خصوص معتادان متجاهر افزود: با توجه به اینکه در جلسه آسیب ها مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر روی این موضوع داشتند، موضوع اعتیاد و مواد مخدر و در اولویت نخست معتادان متجاهر جز اولویت های رییس جمهور بوده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور جلسه ستاد با حضور رییس جمهور برگزار که در آنجا موضوعات مختلفی مطرح که دستور فرمودند موضوع معتادان متجاهر جز برنامه های کوتاه مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مومنی: حاکمیت در قبال معتادان متجاهر وظیفه دارد

سردار مومنی: حاکمیت در قبال معتادان متجاهر وظیفه دارد