مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:252022-01-05دانش

تربیت هدفمند دانشجو لازمه تامین نیازهای تخصصی خوزستان است


لازم است در راستای رفع نیازهای تخصصی و اهداف تحقیقاتی بخش های گوناگون استان خوزستان، به تربیت و پرورش هدفمند دانشجویان پرداخته شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: لازم است در راستای رفع نیازهای تخصصی و اهداف تحقیقاتی بخش های گوناگون استان خوزستان، به تربیت و پرورش هدفمند دانشجویان پرداخته شود.

صادق خلیلیان امروز (15 دی ماه) در دیدار با روسای دانشگاه آزاد خوزستان، با عنوان اینکه استان خوزستان با توجه به وجود پتانسیل هایی که در زمینه هایی همچون منابع، صنعت، کشاورزی و معادن دارا است، به عنوان استانی راهبردی در کشور شناخته می شود، گفت: دانشگاه ها و نخبگان یکی از ظرفیت های بزرگ استان خوزستان به شمار می روند که باید در جهت توسعه، رونق و افزایش هم افزایی و تقویت استان از آن ها به بهترین نحو استفاده شود که دانشگاه آزاد اسلامی یکی از آن ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگی است که خوشبختانه تا به امروز در کشور نقش آفرینی زیادی داشته است که از این ظرفیت باید در دولت و مسیر جدیدی که در جهت توسعه استان تعریف شده به بهترین شکل بهره مند شده و از آن استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت هدفمند دانشجو لازمه تامین نیازهای تخصصی خوزستان است

تربیت هدفمند دانشجو لازمه تامین نیازهای تخصصی خوزستان است