مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:252022-01-05سياسي

متن کامل طرح 2 فوریتی مجلس برای جلوگیری از توقیف و پلمب کارخانه ها


طرح 2 فوریتی مجلس با عنوان « حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی» با هدف جلوگیری از توقیف و پلمب کارخانه ها در موارد بدهی مالکان آنها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سه شنبه هفته گذشته (هفتم دی ماه) 2 فوریت طرح  حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی در دستور کار قرار گرفت و بعد از توضیحات رییس کمیسیون صنایع و معادن و اظهارات نمایندگان موافق و مخالف، با 181 رای موافق، 33 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 241 نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید.

در روز یکشنبه هفته جاری نیز، کلیات این طرح در کمیسیون صنایع و معادن به تصویب رسید و حالا این طرح در آستانه بررسی کلیات و جزییات آن در صحن علنی مجلس قرار دارد.

هدف از این طرح، جلوگیری از توقیف و پلمب کارخانه ها و واحدهای تولیدی در هنگام طرح دعاوی قضایی و بیکار شدن کارگران و فعالان این بخش است.

متن کامل این طرح 2 فوریتی که با امضای 75 نماینده تهیه و تقدیم مجلس شده، به این شرح است؛ مقدمه توجیهی در راستای حمایت از تولید و تولیدگران و واحدهای صنعتی در سال نامگذاری شده توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی به نام جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و در رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و تبیین تدابیر، به منظور جلوگیری از تعطیلی واحدها با توجه به شرایط خاص اقتصادی و مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل طرح 2 فوریتی مجلس برای جلوگیری از توقیف و پلمب کارخانه ها

متن کامل طرح 2 فوریتی مجلس برای جلوگیری از توقیف و پلمب کارخانه ها