مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:302022-01-05اجتماعي

تازه ترین اخبار از حوادث سیلاب/ 26 مصدوم و 10 فوتی


رییس عملیات و مدیریت بحران وزارت بهداشت، تازه ترین اخبار از خسارات سیلاب در جنوب کشور و اقدامات انجام شده در زمینه امدادرسانی به مصدومان و نیازمندان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی خالدی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص بارش شدید باران، برف و وزش شدید باد در سطح کشور و رصد مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دریافت اطلاعت مراکز EOC دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مجموع از 31 استان (64 دانشگاه علوم پزشکی) تحت تأثیر سامانه های بارشی قرار گرفته اند.

وی افزود: شدت بارش ها در استان های بوشهر، هرمزگان، جنوب استان های کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان و در نواحی مرکزی و شمالی خراسان جنوبی و خوزستان به وقوع پیوست که منجر به آب گرفتگی منازل مسکونی، معابر عمومی، انسداد مسیرهای اصلی و فرعی، آسیب به زیرساخت های عمومی، قطعی برق و آب، آب گرفتگی مراکز حوزه سلامت و آسیب به برخی از مراکز درمانی و بهداشتی، حریق منازل مسکونی به دلیل اتصال برق و غیره شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طی این حوادث 26 نفر مصدوم و 10 نفر جان خود را در استان های فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین اخبار از حوادث سیلاب/ 26 مصدوم و 10 فوتی

تازه ترین اخبار از حوادث سیلاب/ 26 مصدوم و 10 فوتی