مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:402022-01-05سياسي

نقش زنان در اندیشه رهبری و عمل سردار سلیمانی


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سارا عوادزاده؛ زنان به عنوان بخش اعظمی از پیکره جوامع انسانی در جوامع و اعصار مختلف بوده اند، قبل از ظهور اسلام در دوره جاهلیت، - زنان در پیروزی انقلاب نقش مهمی  ایفا کردند و امام خمینی در سخنان خود از زن با عناوینی همچون مظهر تحقق آمال بشر، عضو موثر جامعه و انسان ساز یاد می کند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، سارا عوادزاده؛ زنان به عنوان بخش اعظمی از پیکره جوامع انسانی در جوامع و اعصار مختلف بوده اند، قبل از ظهور اسلام در دوره جاهلیت، زنان از حقوق کمی برخوردار بودند و نقش و جایگاهی جز خانواده برای آنان تعریف نمیشد با ظهور اسلام و سخنان پیامبراکرم (ص) زنان به عنوان افرادی ارزشمند و دارای نقش های اساسی در جامعه بار دیگر هویتشان بازتعریف گردید.

بر أساس جایگاه والا و شان زنان در اسلام پس از انقلاب اسلامی، زنان موفق در عرصه جامعه ظهور کردند که توانمندی خود را در خدمت تعالی کشور به کار گرفتند و از نگاه ابزاری که به آنان در قبل از پیروزی انقلاب میشد فاصله یافتند.

زنان در پیروزی انقلاب نقش مهمی ایفا کردند و امام خمینی در سخنان خود از زن با عناوینی همچون مظهر تحقق آمال بشر، عضو موثر جامعه و انسان ساز یاد میکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان در اندیشه رهبری و عمل سردار سلیمانی

نقش زنان در اندیشه رهبری و عمل سردار سلیمانی