مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:452022-01-05ورزشي

قمی ها آماده تیراندازی/ متقیان نژاد: حامی مالی نیاز داریم


رییس هیأت تیراندازی استان قم از آمادگی ورزشکاران این هیأت برای درخشش در مسابقات خبرداد و گفت: با توجه به شرایط موجود برای تکرار و حفظ جایگاه در مسابقات لیگ برتر تیراندازی به حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی نیاز داریم.

- محمدجواد متقیان نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه برنامه ریزی های انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون، مسابقات لیگ برتر بانوان کشور از اوایل بهمن ماه آغاز می شود و قم در این دوره از مسابقات در بخش تفنگ و تپانچه بادی تیم خواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم تیراندازی با تپانچه قم در سال گذشته مقام اول و عنوان قهرمانی مسابقات و تیم تفنگ نیز مقام سوم پیکارهای سال 1399 را برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی استان کسب کردند که امسال با هدف تکرار و حفظ این جایگاه کار بسیار سخت و دشواری را خواهیم داشت.

رییس هیأت تیراندازی استان قم افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور که همه در جریان هستیم، هزینه اعزام تیم ها 2 تا 3 برابر شده و حتی برخی از تجهیزات تیراندازی مانند ساچمه r10 به سختی پیدا می شود و با توجه به هزینه بسیار بالا حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان قم را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی ها آماده تیراندازی/ متقیان نژاد: حامی مالی نیاز داریم

قمی ها آماده تیراندازی/ متقیان نژاد: حامی مالی نیاز داریم