مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:502022-01-05سياسي

منافع برخی از افراد جلوی اجرای کامل طرح کاداستر را گرفته است


منافع برخی از افراد اجازه نمی دهد طرح کاداستر به طور کامل اجرا شود و مقاومت هایی در دستگاه های مختلف وجود دارد که جلوی اجرای کامل طرح کاداستر گرفته است.

- ایسنا/کرمان معاون قوه قضاییه تاکید کرد: منافع برخی از افراد اجازه نمی دهد طرح کاداستر به طور کامل اجرا شود و مقاومت هایی در دستگاه های مختلف وجود دارد که جلوی اجرای کامل طرح کاداستر گرفته است.

حسن بابایی عصر امروز 15 دی ماه در جلسه اعضای شورای قضایی استان کرمان بر لزوم جدی گرفتن بازرسی ها تاکید کرد و گفت: اگر به دنبال از بین بردن فساد و ارتقای سلامت اداری هستیم باید بازرسی ها را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه بازرسی می تواند از حدود 80 درصد فسادهای که می تواند در واحدهای ثبتی صورت گیرد، را بگیرد و در ادامه از برون سپاری برخی امور ثبتی خبر داد و بیان کرد: با اجباری شدن ثنا و الکترونیکی شدن فرآیندها و برون سپاری، بسیاری از مشکلات حل می شود و هم اکنون 20 طرح و لایحه در مجلس شورای اسلامی دنبال می کنیم، اما همکاری کند است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: برای بررسی عدم اعتباربخشی اسناد عادی هفته آینده در کمیسیون قضایی مجلس حضور پیدا می کنیم و این در شرایطی است که بسیاری از دعاوی ما مربوط به اسناد عادی و سوء استفاده از آنهاست و به دنبال آن هستیم، اعتبار اسناد عادی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع برخی از افراد جلوی اجرای کامل طرح کاداستر را گرفته است

منافع برخی از افراد جلوی اجرای کامل طرح کاداستر را گرفته است