مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 12:002022-01-05سياسي

نهمین مرحله آزاد زندانیان غیر عمد برگزار شد/ آزادی 57 زندانی غیر عمد در کرمانشاه


نهمین مرحله از آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با همکاری سازمان بسیج حقوق دانان در کرمانشاه برگزار و در این مراسم 57 نفر آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین نهمین مرحله آزادسازی زندانیان توسط سازمان باز خواهند گشت.

رسول بهرامی پور با بیان اینکه در سال جاری تاکنون 9 مرحله برنامه نهضت آزاد سازی زندانیان صورت گرفته و تعداد 650 نفر از زندانیان آزد شده اند، اظهار داشت: با مساعدت و همکاری های رییس کل محترم دادگستری، داستان محترم، قاضی محتر ناظر زندان و مدیر کل زندان ها و با پشتیبانی های سردار ریحانی فرماندهی محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، بحمدالله از ابتدای طرح احرار تاکنون یک هزار نفر از زندانیان آزاد شده اند که مصمم هستیم به فضل الهی این عدد را تا پایان سال به 1400 نفر برسانیم.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه هدف از اجرای طرح احرار و آزاد سازی زندانیان را بازسازگاری و باز اجتماعی شدن زندانیان و اصلاح آنان ،کمک به کاهش جمعیت کیفری زندان های استان،کاهش حجم پرونده های مفتوحه دستگاه قضایی،نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش و آزادسازی زندانیان در جامعه دانست و افزود: حقوق دانان بسیجی با بهره گیری از مکتب حاج قاسم، راه خدمت گذاری به مردم و گره گشایی از مشکلات مردم را با جدیت و صلابت دنبال خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین مرحله آزاد زندانیان غیر عمد برگزار شد/ آزادی 57 زندانی غیر عمد در کرمانشاه

نهمین مرحله آزاد زندانیان غیر عمد برگزار شد/ آزادی 57 زندانی غیر عمد در کرمانشاه