مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 12:152022-01-05سياسي

دشمن باید در انتظار انتقام سخت باشد/ نام شهید سلیمانی رمز مقاومت


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ایران اسلامی هنوز انتقام خون سردار سلیمانی را نگرفته است و دشمن باید در انتظار انتقام سخت باشد.

- ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه در همایش راهیان رهایی و ایثار در بوشهر اظهار داشت: نام شهید سلیمانی رمز مقاومت است.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن باید در انتظار انتقام سخت باشد و به همین دلیل است که وزیر سابق امور خارجه آمریکا اظهار می کند برای وی و ترامپ باید محافظ گذاشته شود چون خوب می دانند که ایران اسلامی هنوز انتقام خون سردار سلیمانی را نگرفته است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب محمدی، علوی و فاطمی همواره حرکت آفرین است.

وی تصریح کرد: ویژگی دیگر مکتب سردار سلیمانی فرا مرزی بودن آن است و تنها منحصر به داخل کشور نیست و در کشورهای پیرامونی ایران و حتی قلب آفریقا نام سلیمانی به عنوان رمز مقاومت معرفی شده است.

حسینی بوشهری ادامه داد: مکتب سلیمانی به منزله آرمان های بلند این شهید و مرام و عقیده وی است و جسم وی در میان باشد و یا نباشد مکتبش زنده است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: دانش آموزان امروز ایران باید سلیمانی را بشناسد تا از این طریق حضرت علی (ع)، فاطمه زهرا (ع) و الگو بودن مکتب رسول خدا را بشناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن باید در انتظار انتقام سخت باشد/ نام شهید سلیمانی رمز مقاومت

دشمن باید در انتظار انتقام سخت باشد/ نام شهید سلیمانی رمز مقاومت