مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 12:202022-01-05سياسي

تشکیل شبکه جهادی با اجرای طرح امام محله در 3 منطقه آبیک


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از تشکیل شبکه جهادی و انقلابی با اجرای طرح امام محله در 3 منطقه محروم در این شهرستان خبر داد.

- خبرنگار مهر حجت الاسلام مهدی فاطمی نژاد در دیدار با فرماندار شهرستان آبیک اظهار کرد: برای اجرای طرح امام محله سه منطقه محروم شهرک بعثت، مهدیه و شهرک فردوس شهر آبیک پیش بینی شده که روحانیون مجرب، مدیر و کاردان در این محلات مستقر می شوند.

وی افزود: امام محله ها باید با عوامل نیروی انتظامی و دادگستری شهرستان آبیک ارتباط برقرار کنند تا آسیب ها و مشکلات محلات مذکور را احصا و شناسایی کرده و پس از استخراج آمار و اطلاعات، راهکارها را طراحی و عملیاتی کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: یکی از راه حل ها برای رفع آسیب ها و مشکلات مناطق محروم و آسیب پذیر اجرای طرح امام محله است گرچه اجرایی و عملیاتی کردن برنامه های این طرح زمان بر است اما باید تلاش کنیم تا مشکلات را ریشه ای شناسایی و رفع نماییم.

فاطمی نژاد اضافه کرد: در اغتشاشات سال 96، 53 نقطه حادثه خیز در کشور شناسایی شده بود که با اجرای طرح امام محله در سال 98، در 51 نقطه هیچ اتفاقی رخ نداد و در 2 نقطه هم با تلاش امام محله ها تحرکات خاصی صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شبکه جهادی با اجرای طرح امام محله در 3 منطقه آبیک

تشکیل شبکه جهادی با اجرای طرح امام محله در 3 منطقه آبیک